top of page
  • Yazarın fotoğrafıMelih Taşcı

Unutur Muyum Sanıyorsun?

Gözümün içine bakarken gözlerin,

Düşünmeden yalan söylüyorsun.

Gerçekten acı, sahte sözlerin,

Anlamaz mıyım sanıyorsun?


Beni sevdiğini söylerken bana,

Celladıma yardım ediyorsun.

Kirli ellerle dokunduğunda bana,

Hissetmez miyim sanıyorsun?


Kalbinin kapılarını ben açmışken,

Başkasını içeri neden sokuyorsun?

Sevdiğimin yanında yalnızlaşmışken,

Görmez miyim sanıyorsun?


Kaçıyorsun çünkü zamanı gelince,

Yaptıklarını öğreneceğimi biliyorsun.

Kara zehir zayıf ruhuma girince,

Hissetmez miyim sanıyorsun?


İstediğinden ne az verdim ki,

Hâlâ daha fazlasını arıyorsun?

Az geldi mi sana elindeki?

Yetmez miyim sanıyorsun?


Bir şey gizlediğinde benden,

Hiç üzülmüyor musun?

Çok korkuyorsun ölmemden,

Yaşamayı bilmez miyim sanıyorsun?


Bunca zaman yaptığın hainliği,

Sürdürmeye utanmıyor musun?

Özür dilediğinde bir gece zalimliği,

Öylece unutur muyum sanıyorsun?


Nefret, hiddet, asabiyet gelip geçecek,

İhaneti unutur muyum sanıyorsun?

Ben görmesem bugün, biri gömecek,

Toprak olurum da unutur muyum sanıyorsun?


Ben ki senle ilgili her şeyi hatırlayan,

Bir gün unutur muyum sanıyorsun?

Sana her baktığımda tekrar kanayan,

Yarayı unutur muyum sanıyorsun?

30 görüntüleme0 yorum

İlgili Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page