top of page
  • Yazarın fotoğrafıAlaeddin İkican

Affedemem Seni

Bana yalvarma gülüm, acımasızım ben,

Ağlayıp sızlansan da, affedemem seni,

Öldürdün sanki beni, son doğum günümde,

Affet beni desen de, affedemem seni.

Yakıyorsun sen beni, güzel endamınla,

Yaşam bir son bulsa da, kapanan gözlerle,

Hayata veda eden, acı dolu gamla,

Bıraksan dünyalarda, affedemem seni.

Sen benim söylediğim son şarkılardasın,

İçime soluduğum her nefesimdesin,

Nisan yağmurlarında, solduran yelimsin,

Vicdanın aydınlansa, affedemem seni.

Öyle bir yara var ki, yüreğimde sızın,

Yaz kış mevsimler geçse, ben yine yalnızım,

Artık sana alıştım, böyle kader yazım,

İşte geldim desen de, affedemem seni.

Yok oldu sevenlerim, dostlarım nerede?

Can dostların yok olur, düşünce bu derde,

Bulamam hiç kimseyi, bu harap yerlerde,

Sen gelsen de yanıma, affedemem seni.

38 görüntüleme0 yorum

İlgili Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page