top of page
  • Yazarın fotoğrafıMelih Taşcı

Ben Buraların Kralıyım

Doğru değil, yalandır sözlerim.

Durmak bilmez, kayar gözlerim.

Bana güven olmaz,

Ben yalancıların kralıyım.


Çıkarıma geleni düşünmeden yaparım.

On senelik dostumu bir günde satarım.

Benle yola çıkılmaz,

Ben hainlerin kralıyım.


Hiç düşünmem bulduğumu alırım.

Zenginliğime zenginlik katarım.

Karnım doysa gözüm doymaz,

Ben açgözlülerin kralıyım.


Ne yaparsan daha iyisini yaparım.

Bir başarını görsem kıskanırım.

Bende olmayan başkasında olmaz.

Ben kıskançların kralıyım.


Sen çalışırsın ben sömürürüm.

Sen getirirsin ben götürürüm.

Helal para bana uymaz.

Ben hırsızların kralıyım.


Kaftanım olmadan saraydan çıkmam.

Sadakam yatırımdır, hayrına yapmam.

Yaptığım yardımı görmeyen kalmaz.

Ben gösterişçilerin kralıyım.


Yardıma minnet etmem.

Karşılığını asla vermem.

İyilik bende yer etmez.

Ben nankörlerin kralıyım.


İster yaşatırım, ister öldürürüm.

Dilersem sakatlarım, süründürürüm.

Bu dünya bensiz dönmez.

Ben kibirlilerin kralıyım.

Her yerde ve her zaman varım.

Beklemediğin yerde karşına çıkarım.

Benim soyum tükenmez.

Ben buraların kralıyım.

45 görüntüleme0 yorum

İlgili Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page