top of page
  • Yazarın fotoğrafıGizem Kırmızı

Beş Dakika

Baktığım gökyüzü sendin galiba,

Sustum, karşımdasın ya da aklımda,

Kaçtım, yok saydım birçok şeyi,

Unutamadım hâlâ geçmişimi.


Gözlerimi kapattım gökyüzüne,

Anladım yok olduğumu, sayende,

Beynimdeki her hücrem hata veriyor,

Bir kendime gelemedim, yok ettiğin benliğimle.


Yaşıyorum sustuğum sessizlikte,

Doğan her günle umutsuz bir ben,

Baktım insanlara, söndüm geceden,

Her giden yok oluyormuş sessizlikten.


Bilinmeze yolculuk uçurum sonu,

Yaşayan ölüyüm görmüyor yorulduğumu,

Boşlukta çırpınıyorum sona doğru,

Alışkınım sonlara, zorluk bükmesin boynu.


Yuttum her şeyi, içimi acıtan gerçekleri,

Gündüzleri geceye katıp geçirdiğimi,

Bir beyaz bir siyah masalıydı ki,

Belki de yok ettim benliğimi.

21 görüntüleme0 yorum

İlgili Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page