top of page
  • Yazarın fotoğrafıBerkay Çakıbey

Misafir

Selam eski dostum, nerelerdeydin?

Uzunca bir zaman oldu, hoş geldin,

Bakıyorum da, hiç değişmemişsin,

O soğuk bakışlı adamsın yine.


Ne de güzeldi değil mi eskiden?

Oynardık hiçbir şeyi düşünmeden,

Çokça özlüyorum o günleri ben,

Oysa sen tek tek silmişsin hepsini.


Gel otur yanıma, çıkar montunu,

Çay mı içersin yoksa soğuk su mu?

Ziyaretime geldin, iyi oldu,

Lakin ben biliyorum sebebini,


İzah etme, gerek yok anlıyorum,

Öylece bakma bana biliyorum,

Çekiştirme bir, hazırlanıyorum,

Hala da çok sabırsızsın değil mi?


Sorun yok, hiç suçlamıyorum seni,

Üzgün üzgün durma öyle gel beri,

İşte böyle, yaklaş, tut ellerimi,

Gittim ben, buralar sana emanet.


Son bir dilek aşırıya kaçar mı?

Dostluğumuz daha ağır basar mı?

Başına yine sorun açayım mı?

Son mısrayı sen yaz alıp kalemi.

30 görüntüleme0 yorum

İlgili Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page